4.10.12

Tøjkriser og kedelige hårdage

Jeg ville ønske at tøjkriser og kedelige hårdage ikke fandtes. De to ting har virkelig plaget mig denne uge.
Jeg står op og tænker, 'Hvad skal jeg dog tage på?' går ud til spejlet 'Hvordan skal jeg sætte mit hår?' 
Og er nogle gange ikke rigtig tilfreds med resultatet, når jeg tager afsted til skole. 
Da jeg altid cykler og mit hår let bliver påvirket af vejret, skal jeg også tænke på det. Øv..
Jeg er gået død i mit tøj, og selvom jeg har meget ''nyt'' føler jeg alligevel, at jeg mangler tøj, Hvem gør ikke det? :) Men da budgettet ikke lige rækker, må man nøjes med det man har. -Smutter dog lige indtil til byen i morgen og tjekker noget nyt ud :)

Hair I would love to wear:
Waterfall plait
Messy french braided Topknot
Easy and messy updo
Headband braid

Håber ikke jeres tøjkriser er som mine, og at i måske fik lidt inspiration til, hvordan jeres hår skal sidde i morgen. :)
Sov godt, kys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar