25.10.12

Ferie... savner dig allerede! del 2.

Så fik jeg sat billederne i orden. Jeg stadig ikke selv er helt tilfreds, men jeg håber i kan lide dem. :)
Disse billeder er fra min rejse til Luxembourg og Bruxelles, gennem Tyskland. Hvis i vil læse mere om rejsen, så tjek mit tidligere indlæg. :)
På vej til Luxembourg


 Et lille grønt tog og et flot efterårs træ i Luxembourg
Træer i Luxembourg og udsigten fra værelset på vandrehjemmet
 Et underligt (måske)forhistorisk dyr og drypstenshulerne i Han(Beligen) 
Drypsten der glitre og mit ''Windows'' billede fra Han(Belgien) 
Vejviser i Bruxelles og pigerne og jeg i Europa Parlamentet
 Øl med ansigter i skummet og chokolade bar, kunst i en park i Bruxelles
 Vejviser foran domkirken i Köln(Tyskland) og sløv og hvide mennesker på området foran kirken (der var også en guld)
Hovedbanegård i Köln og udsigt fra kirkens høje tårn(509 trappetrin)
 Udsigt fra domkirkens tårn og billede af et af de mindre tårne
Endnu en udsigt fra tårnet


Det er bare få af de billeder jeg har taget. Jeg håber i har nydt at se på dem og jeg undskylder for dårlig kvalitet og alt for små billeder.

Sov godt, - kys.

2 kommentarer:

  1. Fine billeder, tjek gerne min blog ud :-)
    http://emilienicolineb.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er jeg glad for at du synes. :)

      Slet