6.10.12

Nyt til kommoden!

Selvom jeg i torsdags skrev at mit budget ikke lige rækker til nyt tøj, så tog jeg jo alligevel lige, fredag eftermiddag, ind og købte noget i byen. men, men, men, alt hvad jeg købte var på tilbud! Så jeg har sparet, selvom jeg også har brugt :)
Jeg havde planlagt at jeg skulle købe en neglelak i Matas, og se på en angora strik fra H&M. Men jeg tog den lige på rutinen og smuttede i Vero Moda først og købte en bluse/top og tre par tights. Så gik jeg Gina Tricot, hvor jeg fandt de fedeste bukser, bagefter blev det til Vila, hvor de bukser jeg har ønsket mig så længe, nu var på tilbud (2 par 350kr.). Tog et smut i H&M for at se på den strik, men den var ikke lige mig alligevel. I Matas fik jeg købt neglelakken, som er den eneste ting der ikke var på tilbud, men det er nu okay. Efter Matas smuttede jeg bare hjem med mit nye tøj. :)

Top fra Vero Moda 160kr. (Undskyld for det uskarpe billede)
 Bukser fra Gina Tricot 100kr og tights 3 par for 100kr.
  Bordeaux bukser fra Vila 2 par 350kr. (Lyset driller farven)
Grønne bukser fra Vila 2 par 350kr.
 Cool og lidt rå knap på de grønne bukser.
Neglelak fra Matas 60kr.

Der var meget mere tøj jeg kunne have købt i Odense, og en masse sko og tasker.. :) men penge er der ikke nok af, øv. :(
Håber i finder fede tilbud og køber noget lækkert tøj!

Fortsat god weekend, kys :)

2 kommentarer:

  1. Elsker de mønstrede gematcher! De ser ud til at være rigtig lækre! :-)

    xx Emma

    SvarSlet
    Svar
    1. De er virkelig nogle lækre bukser at have på. Anbefaler dem klart! :-)
      xx Signe

      Slet