27.10.12

NÅE familien..

Kl 19:30 starter min efterskoles gensyns fest. Hold da op hvor jeg glæder mig! Jeg har kun set et par stykker fra skolen efterfølgende, så jeg glæder mig rigtig meget til at se alle. Det bliver viiildt! :)

Jeg gik på Nørre Åby Efterskole sidste år, som er en efterskole, hvor man kan alt. Der er ikke kun en bestemt linje, som f.eks. sport eller sang. På NÅE kan man alt det som passer til ens interesser!



Læs mere om NÅE her.

Når man skal til gensyns fest skal man selvfølgelig se godt ud, og jeg har rendt rundt hele dagen og spurgt mig selv ''Hvad skal jeg tage på?'' Neglene havde jeg lavet og håret vidste jeg også godt hvordan skulle sidde, men tøjet var overhovedet ikke på plads før nu her. Jeg har valgt at tage noget det helt enkelt og behageligt på, samtidig med at det ser okay ud. Det er nok ikke så fest agtigt, men hår, smykker og make-up gør det godt. :) Det på billedet er bare basic, hvad jeg havde på. :)



(Billedet: Bukser fra Vila, Skjorte fra Only, Ring fra Ellos, Sko fra SheInside)
-De sko jeg havde er ikke dem på billedet, men nogle der ligner lidt fra Trend Accessories.

Jeg håber i kommer til at nyde jeres aften, jeg vil i ihvertfald nyde min!
-Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar