11.10.12

Lækker dag!

En absolut dejlig dag!
-Da jeg har valgt at være med i koret på Mulernes Legatskole, har jeg ikke været på skole bænken i dag. Katten, som er Odense Katedralskole, holdt nemlig en kor dag. Vi var en masse gymnasie kor der var samlet på Katten for at synge 4 sange. Det var vildt hyggeligt! Lalalalala....

-Jeg har fået lavet de ca. 5-7 afleveringer vi har haft for til denne uge (tak til Maria og Simone) og kan nu holde fri og glæde mig til efterårsferie i morgen, mens jeg hygger mig med Ugly Betty, som jeg lige er begyndt at se igen. Snacks skal der til og den står på vindruer til mig. Yay! :)
Vindruer er en af mine ynglings frugter fordi de er så saftige og sprøde. De er næsten ligesom slik, bare sundere. De er dog bedst når de er stenfri. Og jeg tror også at jeg bedst kan lige de røde, lilla eller blå, hvad man end kalder dem. men de grønne er også gode. :)
Ugly Betty (Jeg synes faktisk ikke hun er så grim.)
Sprøde lækkerier 

Jeg håber i har en dejlig aften.
Sov godt. -Kys!

1 kommentar:

  1. Elsker at se Ugly Betty:)

    http://myjourney-camilla.blogspot.dk/

    SvarSlet