21.10.12

Ferie... savner dig allerede!

Øv bøv. Nu slutter ferien, det er jo søndag i dag og mandag i morgen. -Desværre... men alligevel glæder jeg min til at se min klasse igen. :)

I får lige en update om hvad jeg har lavet i min dejlige ferie:

I starten af ferien var jeg i Luxembourg og Brussexles med mit kor, hvor vi skulle synge. Det var mega hyggeligt, men også lidt trættende. Vi sang i kirker og var rundt for at se ting, bl.a. Europa Parlamentet var vi inde og se og drypstenshulerne i Han. :) Vi har selvfølgelig også shoppet!
Da jeg kom hjem havde jeg lige en totalt afslappet dag, hvor jeg lavede absolut ingenting. Derefter var jeg sammen med en ven og har ellers bare ryddet op og slappet af.
Når man nu slapper så meget af som jeg har gjort, glemmer man bevidst alt om sine lektier. Så ja, de er alle blevet udsat til i dag, men det er nu ikke så slemt. :)

Jeg håber i har haft en super fed ferie, min har været dejlig.
Fortsat god aften - kys.

(Jeg har med vilje, uheldigvis ikke sat nogle billeder ind, da opstilling driller mig lidt, men de kommer, bare rolig!)

(Jeg har lavet et nyt indlæg med billeder i, det er det der hedder ''Ferie... savner dig allerede! del 2.'' Tjek det uuuud.) :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar