30.9.12

Væk med dig dansk, du lugter.

Dansk aflevering, nej tak, jeg har ikke lyst lige nu.

Ting man kan lave i stedet for at skrive om fremstillings former, strukturer og fortælleteknikker:
  • Høre musik
  • Være på Facebook
  • Skrive med en sø' en
  • Lakere negle
  • Blogge
  • Blogge
  • Blogge 
Jeg har valgt at: Høre musik, være på Facebook og blogge. Yay! 

- Møffe, det lille pindsvin jeg skrev om i det forrige indlæg, er kommet ud på plejestationen. Det viste sig at være en lille pige og hun skal nok klare sig. Vi fik dog at vide, at den lidt store han var død. Øv :(

- Jeg er blevet forelsket i mine negle! 
Jeg blev inspireret af denne video.
Jeg synes de er super flotte, jeg har bare har brugt sølv, fordi jeg ikke har en guld neglelak :(
men jeg er godt tilfreds med resultatet, og absolut elsker Ombre stilen. :) 
Party nails...
Sweet party nails...

- Praler lige lidt...
Vidste i at Isabel Allende i dag har modtaget H. C. Andersen Litteraturprisen?
Det ved jeg, for jeg var med til at synge for hende i Odense. Det gik super godt og der blev klappet taget en masse billeder. Kronprinsen var der forresten. 

Nå, slut med overspringshandlinger... Tilbage til dansk aflevering :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar