12.10.12

Ferie!!!

Ej, hvor er det bare lækkert at få ferie! Endelig, jeg har så meget brug for det efter mange uger med lange skoledage og mange afleveringer.
I morgen tager jeg til Luxembourg og Bruxelles, hvor jeg skal synge med det kor jeg er med i. Vi skal være af sted fra lørdag til onsdag, så kommer ikke til at blogge i de dage, men skal nok tage en masse billeder. -Det skal nok blive godt, selvom jeg egentlig bare har brug for at slappe af. :)

Pakke, pakke, pakke...
Jeg kan ikke bestemme mig for, hvad jeg skal tage med. Der er så meget tøj som jeg gerne vil have på. Der skal jo både være noget behageligt til busturen, noget cool og lækkert til shoppeturene og noget fint til når vi skal synge til koncerterne. Og der skal også være plads i tasken til alt det nye, som jeg skal finde! ;)
-Mini krise... Det bliver ikke bedre af at jeg har en lille taske. :( men det går nok, og går det ikke, så går det jo nok alligevel, ikke? :)
 Min alt for lille taske (Friis & Co.)
 Der pakkes..
 Bare lidt af det tøj jeg tager med :)
Så er der pakket! Ej.. :(

Når jeg kommer hjem igen, ved jeg uheldigvis, men også heldigvis, ikke hvad jeg skal lave. Jeg tror, bare at jeg skal sove ud, slappe af og måske mødes med et par veninder. Måske også ud og løbe lidt, motion er jo goooodt! :)

Nu vil jeg pakke videre.. :)
Jeg håber i kommer til at nyde jeres ferie!
Godnat. - Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar