28.12.13

Tumblr, the beginning - 2012

December, december, december. December er desværre ved at være slut nu, men jeg synes stadig, det er den hyggeligste måned i hele året. Og den er faktisk også en helt speciel måned for min Tumblr. Jeg oprettede min Tumblr i januar i 2012, med det var først i december, at jeg for alvor begyndte at være aktiv og reblogge billeder, og siden da er min hverdag blevet opslugt af gode billeder med budskaber eller bare pæne ting. Jeg bruger rigtig meget tid på Tumblr, fordi jeg synes, det er afslappende og billederne er så lækre. Og Tumblr er helt klart en forhinding for mig og mine lektier og afleveringer i hverdagen, jeg kan bare ikke lade være. Når jeg fortæller om Tumblr kigger folk tit undrende på mig, og siger at de ikke forstår Tumblr. Men det er det specielle ved Tumblr - Tumblr er hvad man gør det til, og i de fleste tilfælde ved man først rigtig, hvad Tumblr er, når man slev har oprettet en og sat sig ind i 'Tumblr universet'. Der er stadig meget jeg ikke ved om Tumblr, men det er ligesom in real life - man må prøve sig frem, når man vil have svar på noget.
Anyways jeg kunne fortælle om Tumblr for evigt, men i stedet for at kede jer med det, vil jeg bare vise jer endnu et par tilfældige billeder. De er valgt fra december 2012, hvor det hele rigtig begyndte. Enjoy!








Jeg kom lige i tanke om, hvor svært det er at vælge, hvilke billeder, jeg vil vise jer, da jeg i egentlig bare gerne vil vise jer hele min Tumblr. Men jeg fik valgt et par stykker. Hvad synes I om dem, og har I selv en Tumblr? - Link den gerne i en kommentar, min Tumblr er embraceandbeyourself.tumblr.com

Kys!

//December was the month I really began using my Tumblr. And it's a year ago now. And I really just love Tumblr. I spend so much time reblogging pretty pictures, and I actually takes me away from things I need to do, but I can't help it. I have chosen a few pictures from December 2012 where it all began on my Tumblr. What do you think about it? Do you have a Tumbl yourself, then link it in a comment. My Tumblr is: embraceandbeyourself.tumblr.com. Kiss!//

8 kommentarer:

  1. Elsker billedet med Bambi-dyret. :)

    //Emilie
    www.emiliebertil.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig, se lige de øjne! :)

      Slet
  2. Jeg brugte også tumblr rigtig meget på et tidspunkt, men jeg bruger det ikke så meget mere. Billederne du har valgt er super fine!
    Har du måske lyst til at følges? (:
    www.pinkistheway.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forstår ikke, hvordan du kan lade være. Haha :) Men mange tak, og ja vi kan godt følges - tilføjer dig lige.

      Slet
  3. Elsker tumblr!

    victoriaschluter.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er jeg heldigvis ikke den eneste! :) :)

      Slet
  4. Elsker at stene tumblrs, har dog ikke en selv - jeg ved ikke rigtigt hvordan det fungerer ;)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du burde få dig en, det er nemt nok så snart man kommer i gang :)

      Slet