1.12.13

1. December

Hello people!
Så blev det endelig 1. december - og 1. advent! Dagen er dog allerede ved at være slut for mig, det er søndag, skolen kalder og Sex and the City tjekker snart ind på TV3 som årets julekalender igen i år. Det kommer dog sent, så jeg ved endnu ikke hvor meget jeg får set.
På trods af at jeg har været i julestemning og glædet mig til december, har jeg faktisk slet ikke fået pyntet op. Værelset ligner det samme som alle andre dage, og julestemningen har ikke rigtig ramt huset endnu. Jeg har ikke en gang åbnet min (chokolade)julekalender, men det er fordi, jeg ikke er færdig med den endnu. Jeg må få det fikset i morgen, så det kan blive rigtig jul; vi er nok bare lidt bagud hjemme hos os i år.
Én ting jeg dog har sørget for er adventsgaver - til mig selv. Jeg vidste fra starten af, at adventsgaver nok ikke var noget, jeg ville få i år, så jeg besluttede mig for at give mig selv nogle ting, som jeg alligevel ville købe. Den ene ting er for fornøjelsens skyld, og den anden har 'fået' fordi jeg faktisk havde brug for noget nyt. So here it is:
1. Manhattan Clearface - Wash scrub.
Jeg var løbet tør for scrub eller produkter til at vaske mit ansigt med, så da jeg i Tyskland så denne tube, tænke jeg, at den måtte prøves. Jeg har længe gerne ville prøve Manhattan Clearface, da det lyder som et godt mærke, men nu må vi se om det lever op til forventningerne.
2. Essie neglelak - Oui Madame
En fin perlemor neglelak, som også er købt i Tyskland. Jeg har allerede taget den i brug og lakeret mine negle, så de skinner nu som silkebånd. Den er så fin og kan både bruges til hverdag og fest - specielt i julen med noget rødt til.

Her er er par billeder af mine fine selv købte gaver:




Hvad har I fået i adventsgaver og har I pyntet op til jul?
Kys!

Btw. det er indlæg nr. 50 wuhu! ;)


//Finally it's december, but the 1st day is already ending for me. I have to go to school tomorrow, so I need my sleep. Though I want to watch Sex and the City! It is the 1st of december and my house and room look just like they do every other day. It is so sad, but I will make it festive tomorrow. Yeey. I got myself two presents today; A Manhattan Clearface Wash Scrub and an Essie nail polish called Oui Madame. I love both of the gifts and I actually bought them for myself. Heh! How was your 1st of december? Kiss//

8 kommentarer:

  1. Super smuk neglelak :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er virkelig virkelig fin, og kan bruges til næsten alt.

      Slet
  2. Haha! SIkke en god idé, det der med at give sig selv adventsgaver ;)
    Og sikke en flot neglelak du har fået købet til dig selv ;)

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Advents gaver skal man jo have, når det er jul og tak :)

      Slet
  3. Lækre ting du har købt dig! :-)

    http://bloggingbyceylan.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. De er virkelig lækre! :)

      Slet
  4. Anonym20.12.13

    Wow, en lækker neglelak!

    Wasteyourtimee.blogspot.dk

    SvarSlet