5.1.14

2014

Wow det er allerede d. 5. januar 2014. Det er helt vildt så hurtigt tiden går. Anyway som man jo siger; et nyt år er en ny start. I forbindelse med det vil jeg i år prøve det der med et par nytårs fortsæt. Det er ikke noget jeg plejer at bruge, da jeg altid ender op med at skuffe mig selv, fordi jeg ikke får gjort noget. Men jeg håber jeg kan klare lidt af det i år.
Here they are; 1. Være bedre i skolen. 2. Få ordnet mit værelse - få ryddet op og ordnet nogle papirer/noter. 3. Blogge mere - generelt mere om outfits og fashion. 4. Være mere fri og sige ja til flere ting. - take a chance. 5. Være mere positiv.
Uha, det blev hurtigt til fem, hvilket er mere end jeg havde regnet med. Nu må vi se, hvordan det kommer til at forholde sig. Nok om det.
Min nytårsaften blev holdt med et par stykker fra min klasse, hvor tre af drengene havde lavet lækker mad til os andre. Vi var en 11 stykker. Og det var helt fantastisk. Hvordan var jeres nytårsaften? Og hvordan har I det med nytårsfortsæt? - Har I nogle?

2014 fra Tumblr


Jeg håber, I er kommet godt ind i 2014.
Kys!

Bye 2013, hello 2014!


//It has just turned into a new year, 2014. How lovely - a new year, a new start, they say. So let's try to make it a new start and also create a better year by having new year resolutions. Usually I don't find making resolutions so cool, because I end up getting disappointed in myself. But this year I will try. 1. Be better in school. 2. Fix my room and papers (connected with the first). 3. Blog some more (more outfit and fashion) 4. Be more free - say yes and take chances 5. Be more positive. I hope I can keep up with some of them, anyway my new years eve so really really great. I celebrated it with my friends from my class and it was just fantastic. I hope you had a great evening too! So how was it and what are your resolutions? - What do you think about the concept - new years resolutions? Kiss!//

4 kommentarer:

  1. Det er altid godt at sætte sig nogle mål, den med værelset er også på min :-)

    Knus fra

    Hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Så skal man bare i gang :)

      Slet
  2. I år 2014 vil jeg i hvert tilfælde træne meget mere, end jeg ellers gør.. Og så vil jeg prøve at blogge lidt oftere! (:

    ------
    Da du er fast læser af min blog, vil jeg lige informere dig om, at min blog har ændret navn fra www.pinkistheway.blogspot.com til www.mathildejulie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som nogle gode ting, og tak :)

      Slet