14.12.13

Sart lyserød og lækker rød.

Puha, allerede i morgen er det den 3. søndag i advent. Som tiden dog går! Hjemme hos mig er der stadig ikke pyntet og udenfor er der stadig kun november gråt. I år mangler jeg rigtig meget, at der er sne, som skaber julestemning og frembringer gode undskylninger til igen at være barn og kælke og bygge snemænd. Jeg tror desværre ikke, at der kommer noget sne i år. Men for at få lidt julestemning i mit sind alligevel, giver jeg jo mig selv advents gaver. Sidste søndag, altså 2. søndags i advent, fik jeg to fine Essie neglelakker (af mig selv).
1. Fiji
Fiji er en meget sart lyserød, næsten for sart til mig. Jeg troede, den ville være lidt mere lyserød, men desvære. Jeg er dog stadig glad for den, på trods af at den ikke dækker neglen ved første lag.
2. Lollipop
Lollipop er en typisk lækker rød med er snert af en lettere pink nuance. Den dækker heller ikke helt ved første lag, men efter andet lag har man de flotteste lollipop-røde negle. På billedet har jeg dog kun et lag på.




1. Lollipop, 2. Fiji, 3. og 4. er nøgne negle :)

Jeg håber, I har en god december! Er I kommet i julestemning eller mangler I også sne?
Kys!

//December is running too fast, and I'm still not in mood for Christmas. In Denmark we have no snow and I really want snow, which can make me in the mood for Christmas. Anyway I've given myself these two Essie nail polishes: 1. Fiji, a very light pink ans 2. Lollipop, a lovely red. I've given myself those because it was the 2nd sunday in December last sunday. Tomorrow it's already the 3rd - soon it will be Christmas! I hope you are enjoying December and looking forward to Christmas! Kiss//

10 kommentarer:

  1. Er vild med den nude, så flot!

    Knus http://www.gittemary.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er også selv ret vild med den. Den er så enkel. :)

      Slet
  2. Flotte negle.. :)
    - Jeg er ved at komme i julestemning, det så dejligt, haha. Selvom jeg ønsker en hvid jul, det må jeg indrømme.
    http://sesphotos.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og ej ja hvor skønt! :)

      Slet
  3. Essies lakker er så flotte :)

    // white-obsession.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja virkelig. Jeg forstår ikke, hvorfor jeg først er begyndt at købe dem nu. :)

      Slet
  4. Bryder mig ikke så meget om den røde, den har nok brug for et lag mere, men den anden er så lækker :)

    Sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den har brug for et lag mere. Jeg har kun et lag på på billedet, men normalt vil jeg selvfølgelig sørge for at den dækker. :)

      Slet
  5. Virkelig nogle pæne farver! Elsker også bare Essie!:-)

    sarasofieja.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er virkelig gode, så man kan ikke andet end at elske dem. :)

      Slet