22.12.13

All in 1 Wash Gel and sparkly blue nail polish

Hello sweethearts!
Denne uge har været travl, og det er derfor, der igen først kommer indlæg i aften. Indlægget handler om sidste søndag, nemlig den 3. søndag i advent, hvor jeg jo gav mig selv endnu en gave. Men allerførst vil jeg lige undskylde, at jeg ikke blogger så meget og at fx dette indlæg kommer så sent. Jeg har i denne uge været besat af min søsters SRP (believe it or not), et AT forløb om helte samt to aflevering lige op til ferien. Det har været ret stressende, og jeg har lavet de sygeste overspringshandlinger. 
Anyways for at komme til sagen, så er det jo mine adventsgaver, det handler om. I søndags fik jeg denne lækre Manhattan Cleaface All in 1 Wash Gel, og jeg har faktisk lige brugt den her til aften. Den er ret god, og jeg føler, at min hud er ren og ikke mindst, at jeg kan være den bekendt. Den anden ting, jeg har fået, er endnu en Essie neglelak, nemlig Bikini so teeny. Den er en fin lyseblå neglelak med glitter, til tider kan den have et skær af lys lilla. Og som navnet siger, Bikini so teeny, er den faktisk lige sådan en teenage bikini farve. Altså passer den nok ikke lige til sæsonen, hvor farverne hedder; Rød, guld, sort, sølv, grøn + alle de andre julefarver. Det er nok mere en sommer neglelak. 
Jeg vil på forhånd lige undskylde for billederne, de blev ikke så gode. Men her er de:




Jeg håber, I har haft en stille og rolig uge uden stress og jag, hvis ikke hvad har I så lavet?

Kyss!

//Hello sweethearts! sorry for not blogging so often, but especially this week I've been so busy with school stuff. Anyway last Sunday I got these two lovely gifts; Manhattan Clearface All in 1 Wash Gel and an Essie nail polish called Bikini so Teeny. The wash gel is really good, and the nail polish too - the color is a light blue and it sparkles a bit. Yeey! But it doesn't fit the season, it more for the summer. Don't you think so? Well this was short, but I hope you had a great week, kiss!//

6 kommentarer:

  1. Anonym22.12.13

    Sikke en fin farve!

    Forresten har jeg en giveaway igang på min blog, tjek den ud her:http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2013/12/christmas-giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. - Lyder lækkert med en giveaway, jeg tjekker lige. :)

      Slet
  2. Har selv begge ting, de er super gode! :)

    skal vi følges?

    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de virkelig, og ja det kan vi godt. :)

      Slet
  3. Elsker farven!
    - vil du evt. følges?

    Knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også helt vild med den, den er lidt speciel. Og ja, tilføjer dig lige. :)

      Slet