25.11.13

Christmas is coming!

Wuuuhu! I går (søndag) var der kun én måned til jul og én uge til 1. december. Og iih hvor er det dejligt!
Jeg er stor tilhænger af tidlig julestemning, julemusik, julekalender og alt andet der følger med julen, så jeg glæder mig selvfølgelig. På trods af at december leder til kulde og slud, er jeg nu alligevel glad for, at det snart er tid til sne. Men inden da; Shoutout til Vor Herre og det dejlige vejr!  Der var i går et smukt solskinsvejr, som strålede ind ad mit vindue og det var virkelig dejligt. Man skulle næsten ikke tro, at det var november endnu - bortset fra at kulden altså bider lidt. Men snart er det tid til sne og og snemænd og lys i stuerne. Har I pyntet op til jul, eller er der for tidligt?

Jeg fandt lige et par (jule)stemnings billeder på Tumblr. Kig med!






Bringer det juleglæden frem? 
Kyss!!


//Finally! Christmas is only one month away (yesterday) and there is only about one week to december. Yeey. Christmas is so festive, all the music and happiness it's all good. Also the snow, though I loved the sun shininng yesterday. It was lovely! I found some pretty pitures on Tumblr - Do you feel ready for christmas and what to you think about christmas? kiss!//

8 kommentarer:

  1. Sikke et hygsomt indlæg. Har du selv taget billederne? ^^

    Hilsen
    http://eventyrtid.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jul er jo noget hyggeligt ;)
      Og nej desværre, gid jeg havde; de er alle fra Tumblr :)

      Slet
  2. Elsker julen! Glæder mig som et lille barn :)

    Hilsen Ida
    http://nuancerafsort.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå, og nu er der ikke længe til! :)

      Slet
  3. Vildt dejlige billeder :))

    http://theforcee.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Sikke nogle søde billeder!
    De bringer rigtig julestemningen frem! :)
    http://timeschangindk.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for, du synes, julestemning er der jo brug for her i december. :)

      Slet