22.1.14

A (really) late one.

Wooow, det her er et sent indlæg. Det føles næsten som om, det er år siden, det var jul, bortset lige fra vejret, som jo bringer sne og kulde, nu når vi vil have forår.
Men ja, dette bliver nok et lidt julet indlæg, eftersom det handler om min 4. adventsgave, og selvom det jo er lang tid siden, vil jeg alligevel lige vise jer, hvad jeg har anskaffet mig. - Og hvad jeg har lavet med dem.

1. Første neglelak er fra Essie og hedder Mojito Madness. Den er lys grøn og er egentlig ret lækker til et helt sort outfit, hvor der kommer fokus på neglene. 
2. Anden neglelak er også fra Essie, den hedder Raspberry og har en super dejlig rød farve med et lidt mørk og pink skær. Det e ren rigtig dejlig farve, for den er ikke for lady red, og den er heller ikke pink. 
Her kan I se hvilke julenegle, jeg valgte at lave med disse fantastiske lakker. Jeg har til juletræet brugt tape, for at kreere den rigtige form. Super easy! Prøv det til jul.
Dette er de neglelakker jeg har brugt til juleneglene. Kan I spotte endnu en Essie?
Sidst men ikke mindst var der også denne i puljen. En dejlig Wash Gel fra Manhattan Clearface. Den er rigtig lækker ligesom de andre produkter, jeg har. Anyway jeg håber ikke, at I synes, det var totalt tåbeligt at poste dette, eller kan I læse det til jul i år. :) Men ja, som I kan se, er jeg glad for mine Essie lakker og har nu et par stykker. Hvad synes I om Essie?

Kys!

//This post is so late, but anyway I just wanted to post it. It is my last gifts for myself. - 1. Essie nail polish called Mojito Madness, as you can see a beautiful green, perfect for an 'all-black' outfit. 2. Nail polis also from Essie, it is called Raspberry. It is a lovely red with a pinkish shine, so it is not too 'lady red' nor too pink. 3. And last but not least my Wash Gel from Manhattan Clearface. I've become quite happy for the brand, so it's great. Also, for det christmas nails I used tape to make the tree, wuhu. Do you miss christmas? btw. sorry for making this post so late. Spring is right around the corner. Kiss // 

19 kommentarer:

  1. Du er god til at ligge neglelak, og jeg kan godt lide juletræet! :)

    // http://fotobrejner.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, jeg glad for, du kan lide det :)

      Slet
  2. Elsker essie! Du er vildt god til at lægge neglelak :-)

    SvarSlet
  3. Er vild med den røde Essie!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Jeg køber ikke andet ind Essie længere!

    -Caroline
    http://beautifulmagasin.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forstår dig fuldt ud. Hvis pungen ikke var ret tom, ville jeg også have endnu flere. :)

      Slet
  5. Hvor er de fine!

    victoriaschluter.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hvad hedder den tredje Essie? Den er super flot! :D

    Kig gerne forbi:
    sweetlikehoneypie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den hedder Leading Lady og ja, den er virkelig lækker. :)

      Slet
  7. Anonym27.1.14

    jeg elsker essie!

    kig forbi,
    stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig, de er virkelig gode! :)

      Slet
  8. laver du tutorials på alt det kan med neglelak?
    laceagateforlife.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke rigtig lavet nogle, men det kunne godt være en mulighed, hvis det er noget, folk ville være interesseret i. :)

      Slet
  9. Lækre negle, det er altid godt at være lidt kreativ<3
    Fed blog du har dig, har du ikke lyst til at kigge forbi, måske følges?
    http://jannielucia.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og ja det er så dejligt.
      Jeg kigger forbi :) :)

      Slet
  10. Den røde fra Essie er så fin :)

    SvarSlet