10.1.14

Friiiiday night!

Fredag aften bliver spenderet stille og roligt. Det blev ikke til en spontan bytur med pigerne alligevel, for noget arbejde kom i vejen. Anyway jeg valgte at se den nye disney film Frozen, og wow hvor er den god! Jeg er stadig helt rørt. Jeg vil ikke afsløre noget, så derfor siger jeg intet, men jeg anbefaler den helt klart. I skal se den! Jeg havde sat rimlig høje forventninger til den, efter de mange gode ting jeg har hørt, og den leve helt op til dem. Nå men jeg vil fortsætte min aften med en dejlig og tilfreds følelse.
Lånt fra Google
Jeg håber, I har en fantastisk aften og at I vælger at se Frozen, hvis I ikke allerede har set den?

Kys!

//I've just watched Frozen, and I think it's amazing. You guys should definitely watch it! It is so great and sweet, and now I wont say more. You have to watch it :) Anyway I hope you guys will watch it and have a great evening. Kiss!//

6 kommentarer:

  1. Jeg overvejer faktisk, at tage ind at se den, hihi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg virkelig, at du skal. Tag en god veninde med, så bliver det rigtig hyggeligt! :)

      Slet
  2. Har ikke set den endnu, men på baggrund af de gode ting jeg har hørt om den, overvejer jeg faktisk at tage ind og se den!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg virkelig, at du skal, den er så god! :)

      Slet
  3. Åh, Frozen er så god! Jeg var inde og se den med mine to søstre og mine forældre, og vi elskede den alle sammen :)
    Lækker blog du har!

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt at du også kunne lide den - så er jeg ikke den eneste! Og mange tak, det er jeg glad for, at du synes. :)

      Slet