14.2.14

Endnu en kedelig fredag.

*looong awkward and silent pause*
Det er, hvad der har været på bloggen i et stykke tid, og det underskylder jeg . Jeg kan desværre ikke ændre det, men det er primært på grund af musicallen The Wiz, som har været sat i gang på mit gymnasium. Jeg har deltaget i koret, og mit stress niveau har stået mig til halsen. Jeg har længe ikke lavet lektier, samt været i underskud af søvn og motivation. Og selv min Tumblr har været inaktiv, og det er normalt ikke noget der sker. Men det, håber jeg, ændrer sig i ferien, som er startet i dag. Må det blive min redning på trods af en stor aflevering og forberedelse til SRO skrivning.
Ja, det er endelig (uheldigvis) blevet tiden til det. SRO. Bare ordet stresser mig, og jeg får lyst til at droppe ud af gym og ligge mig under dynen for evigt, men det sker ikke. Jeg skal nok klare det, og det vil alle I andre med større opgaver også. Man skal bare lige i gang. Bum.

Tumblr
Meen ja, hvad har I lavet det sidste stykke tid og ikke mindst på en helt almindelig fredag som i dag? Det har det i hvert fald været for mig, ikke noget Valentins halløj her.
Kysser!

//My blog has been really boring and silent these days. And I am sorry, but I have been so stressed out because of a Musical (The Wiz) and other things. I haven't even made my homework in a while and my Tumblr has been dead too. Who have I become? Haha, anywya I have vacation for a week now, but I have to prepare a bigger task for my school ,so it won't be much of a vacation, unfortunately.Well, that's it. Just a little update. I hope you are having a lovely and normal friday, though it is valentines day. I don't do that stuff. Heh, Kiss!// 

2 kommentarer:

  1. Wauw, et super sødt og godt billede!:-)<3
    Jeg synes at det helt fair at man ikke lige for blogget, personligt selv synes jeg at det er en hobby og man skal først og fremmest tænke på skolen, efter min mening!;-) Forresten rigtig god vinterferie til dig og held og lykke med opgaven!;-)

    Tjek rigtig gerne min blog ud - Har en giveaway kørende lige for tiden.
    www.blogbysine.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, mange tak. Det er desværre ikke et af mig, men blot et fra Tumblr.
      Og jeg er helt enig med dig, og igen mange tak. Jeg får nok brug for det mht. opgaven.

      Slet