15.11.13

New dresses - teaser!

Åh, endelig fredag! Og tid til afslapning og glæde. Fredage og weekender er ikke det eneste, som gør mig glad. Det gør shopping nemlig også. Og her får I lige et lille sneakpeak på de to kjoler, som jeg har købt for nyligt. Jeg slet ikke kan vente med at få dem ind af døren. De er købt på Motelrocks.com, som er en side med rigtig meget fedt tøj! I burde tjekke siden ud. - Som jeg tit siger om mange butikker: ''Når jeg engang bliver rig, så køber jeg alt deres tøj''.
Jeg har sagt det samme om Urban Outfitters - som I sikkert kender, det burde I i hvert fald! - hvor jeg onsdag den 6. november (Operation dagsværkdagen) tog et smut fordi i København, for at få fingrene i en kjole, som jeg ikke kunne finde på nettet. Kjolen havde jeg set på youtube bloggeren Zoella, og besluttede mig for, at den måtte jeg eje. Jeg fandt den heldigvis i butikken og tog glad toget tilbage til Fyn.
Anyway billeder af de tre kjoler vil komme, når kjolerne fra Motelrocks en dag ligger foran min dør. Uhh!

Lånt fra Google
Hvilke shops er jeres ynglings? Og næ hov.. Arbejde I på Operation dagsværkdagen?
Jeg håber I har noget at glæde jer til, eller at I i det mindste nyder weekenden!

Kys!

//I'm awaiting two lovely dresses from Motelrocks.com, I can't wait to get them! It is a really cool shop with lots of nice clothes, kind of like Urban Outfitters. Speaking of Urban Outfitters - I just bought a dress form Denmark's only shop in Copenhagen, wuhu! I saw it on a Youtube blogger called Zoella. I will post some pictures of the dress from UO and the dresses from Motelrocks when they arrive. What is your last buy? - Hope you love it, kiiis!//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar