26.10.13

Dagens udvalgte: Tumblr

Hello!
Jeg har lige udvalgt er par billeder fra min Tumblr, som jeg synes er dejlige at se på.
Det har været en travl dag med sang, og resten af min uge vil også været lidt presset med lektier. Hvordan har jeres dag været?
Anyway, jeg skal nok prøve at få lavet et outfit indlæg fra Kolding turen.
Men nyd nu billederne, evt. HELE min Tumblr og selvfølgelig resten af denne lørdag. Kyyys!







//Hello. I just found some lovely pictures from my Tumblr which I wanted to share with you guys. My day has been busy with singing and I'm so tired now, how has yours been? Enjoy the pictures and go check out my Tumblr. Kiss//

8 kommentarer:

  1. Tumblr er simpelthen noget af det bedste at ligge og kigge på, især på en søndag :)
    lækre, lækre billeder <3

    www.simonie.dk

    SvarSlet
  2. Lækre billeder! Er helt vild med billede nr. 4!

    trendniq.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville ønske, jeg kunne sige tak, men credits til Tumblr, da det jo ikke er mine billeder. :)

      Slet
  3. Hvor er det nogen fine billeder.
    Kan virkelig godt lide nr. 1(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt at du kan lide dem! Og selvfølgelig tager jeg lige et smut forbi. :)

      Slet
  4. Tumblr er altså også en lækker inspirationskilde :)

    SvarSlet