20.10.13

Naturgeografi...

Ej hvor er det altså unfair, at man på dagen hvor ferien slutter skal knokle med en naturgeografi rapport om nitratindhold i jord. Og ej hvor er det øv, at ferien slutter allerede, hvor blev dog ugen af?
Det har virkelig været en knokle dag i dag, men jeg er stadig kommen ingen vegne med mine aflevering eller bare lektier til i morgen. Motivationen er væk og Tumblr skriger efter opmærksomhed, hvor jeg bukker selvfølgelig under. Det er noget værre rod, ligesom mine noter til skolen også er. Men jeg må komme i gang igen, jeg ville bare lige involvere I dejlige mennesker i mit lille frustrerede hoved.
For at det ikke bliver helt kedelig, får I lige et par Tumblr billeder at kigge på:






Hvad har I lavet i ferien og glæder I jer til at starte hverdags rutinen igen?

Kys!

//I have this paper I need to make for tonight, and Tumblr takes so much of my time, so I just needed to post a few pictures. And also my vacation ends today, it's so sad. What have you guys been doing today? Kiss.//

4 kommentarer:

  1. Anonym22.10.13

    Hej, fin blog du har! :-)
    - Tjek gerne min: wasteyourtimee.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det er jeg rigtig glad for, du synes.
      Det vil jeg straks gøre :)

      Slet
  2. Jeg kender det alt for godt! Føler selv, at jeg ikke rigtig har styr på noget, hvad skolen angår, i tiden :(
    Anyways: Super fed blog du har! Kig evt. forbi :)
    http://www.cecilie-bruun.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare med at få samlet sammen på det hele, og tage en dag ad gangen :-)
      Mange tak, det er jeg glad for, du synes. Jeg kigger selvfølgelig lige forbi din :-)

      Slet