18.10.13

Kolding: second-hand!

Hey hey!
For et par dage siden postede jeg et sneak peak indlæg, som skulle ligge op til dette indlæg om butikker i Kolding!
Det var i tirsdags, at jeg postede det, og det var også i tirsdags, at min søster og jeg kørte den lange vej til Kolding for at besøge genbrugsbutikken Zappa. Det er fra Emil Braasch med bloggen It's a lucid dream, at jeg fik tippet om Zappa. Og ret som han har skrevet i et gammel indlæg, så er butikken fantastisk! De har så mange flotte og lækre ting, og hvis det ikke var, fordi at jeg simpelthen bare ikke har penge nok, ville jeg have købt mindst 100 ting! Det blev jo desværre ikke til 100 ting, men fik alligevel købt mig fem lækre second-hand items, som I vil få at se i et kommende blogindlæg. Men ja, Zappa er fantastisk! Tjek deres Facebook side: Zappa second-hand og besøg dem!

Zappa var ikke den eneste genbrug, vi var i. Min søster og jeg besøgte også genbrugsbutikker opført af Kræftens Bekæmpelse og Mission Afrika, hvor deres overskud går til velgørenhed, hvilket jo er dejligt!

Anyway, det var lige en opdatering på en dejlig dag i ferien, hvor min søster og jeg kørte second-hand marathon! Outfits og billeder af alle mine 'nye' ting vil komme i et blogindlæg efter ferien. :-)

Mmmh. hahah, lige en lækker sandwich fra Taste it.

Zappas facade.

Fantastisk skilt, ikke?

Jeg håber, I nyder jeres ferie fuldt ud og får shoppet og forelsket jer i en masse tøj. Fortæl mig gerne hvilket i en kommentar! :-)
Kys!

//My sister and I took a visit at a second-hand store called Zappa, it's an amazing store and you should definitely visit it. Check out their Facebook page: Zappa second-hand! I bought many things, not only at Zappa, but also in other second-hand stores and I will make a post with all the items after the vacation. Kiss//

4 kommentarer:

  1. Lyder fedt :) Jeg har lige været et smut til København, og har købt den mest fantastiske sweatshirt fra Moss Copenhagen, og en hue og en statement halskæde idag med nogle rigtig gode veninder :))

    http://bloggingby-emma.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt! Jeg er helt vild med Moss Copenhagen, deres tøj er så lækkert!

      Slet
  2. Lyder fedt, synes genbrug er så nice!

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Genbrug er virkelig nice! Antik og billigt. - det er en win win :)

      Slet