23.2.14

GENBRUGSGULD

Når skolen ikke kalder, så kalder butikkerne. Og jeg har derfor benyttet en dag i min ferie til at tage et smut i den lokale genbrug.
Jeg fik rodet lidt i sagerne og fandt frem til fire dejlige items, som jeg ikke kunne gå uden.

1. En herre skjorte i det lækreste sorte stof. Velegnet til en (meget) kort kjole.

2. Forårs jakke, i en fersken orange farve. (lyset snyder lidt)

Den har lækkert blødt stof og fine detaljer. 

3. Sort strik, som man altid kan bruge

Detalje på brystet, som passer til the V-neck

4. Herre strik i en lidt sort og grøn tone. 
Mega stor og dejlig med kæmpe op smøg på ærmerne, fordi den er så stor. 

Det er skønt med krave, selvom om foråret kalder, og denne passer mest til vinter. 
Husk på, det er stadig koldt. 

For mig er ferien slut nu, og jeg skal tilbage til skolen og lave masser af lektier, afleveringer og min SRO opgave. Åh, det er mandag i morgen - allerede. Har I haft ferie i uge 7 eller 8, og hvad lavede I?

Godnat og kysss!

//When I'm having vacation, I like to shop. So I went to the local 2nd hand store, and bought four items. 1. a lovely black shirt, which I'll use as a dress. 2. a peach coloured jacket  for spring (can't wait). 3. a black jumper for every occasions. 4. a big (man) jumper. It is way too big, but cozy. Well, what do you think? My vacation ends now, and I have to go back to school again and do my things. Goodnight, kisses!//


2 kommentarer:

  1. Der er et intet som et godt genbrugskup!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig det bedste!

      Slet