3.3.14

Hej hej SRO

Juuhu, så blev det endelig tiden, hvor jeg blev færdig med SRO og fik den sendt af sted i Lectio. En byrde er lettet fra mine skuldre. Jeg synes, som mange andre nok også gør, at afleveringer og større opgaver er noget af det værste. De stjæler al min energi og gør mig i perioder trist og depri, men nu er det heldigvis overstået i hvert fald med SRO. Jeg har i denne omgang skrevet om den danske og den amerikanske velfærdsstat og om Michael Moores film Sicko. - ret god film faktisk.
Men pyyyha, nu vil jeg bare slappe lidt af, Tumble lidt og egentlig starte på lektier og den næste aflevering. Hey hey people. Ha' det godt

Tumblr

Kys!

// Yaay, it's finally over. I've finished my big assignment for school about the Danish and American welfare systems. I'm ready to recharge my energy and relax a bit, before I make my homework. Anyway, I hope you are all great! Kiss//

2 kommentarer:

  1. Ih hvor skønt at være færdig med SRO - glæd dig også til at være færdig med SRP - nu er jeg selv på uni, så jeg glæder mig til at være færdig med Bachelor ;-)


    Kig gerne forbi min blog, hvor du lige nu kan vinde et par Humlan høretelefoner fra Urbanears: http://www.voresboble.dk/give-away-humlan/ :-)

    /Amalie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå, du gør, det er jo meget større end SRO og SRP. Jeg glæder mig til, at jeg selv når så langt.
      - Jeg kigger selvfølgelig forbi :)

      Slet