16.12.12

Undskyld, undskyld, undskyld.

Ja, nu kommer det. Undskyld at jeg jeg ikke har fået blogget i alt for lang tid, men jeg har simpelthen haft så travlt med afleveringer. I onsdags skulle jeg aflevere en matematik aflevering og også en 6 timers samfundsfaglig aflevering omkring det amerikanske valg. Den samfundsfaglige blev heldigvis rykket til fredag, men jeg fik kun med nød og næppe afleveret den. Puuh, det er hårdt at gå i gymnasiet!

Og jo, til det vigtigste af alt:
Jeg deltager jo i et par giveaways i ny og næ, og her d. 9. december var heldet med mig.
Jeg fik jeg en kommentar på mit indlæg Relaxing fra Heidi, som har bloggen Dyreglad-pige. Hun skrev, at jeg havde vundet hendes givaway, så jeg skrev straks til hende. - Det var den første!
Lidt senere tjekkede jeg min læserliste, det var sikkert 5. gang jeg tjekkede, men pludselig havde Lisa fra bloggen Savværksvej skrevet, at jeg havde vundet. Jeg klikkede straks ind og fandt hendes mail og skrev til hende.
Det var det! 2 giveaways på én dag. Wow!


2-3 dage senere modtog jeg mine gaver!

Her er et par billeder af gaverne:
 Taske fra Morfarsmoustache, vundet ved Dyreglad-pige
 Close up!
 Detaljer..
Patchwork pakke fra bloggen Savværksvej

Tusind tak til begge blogge. Jeg er virkelig glad for tingene! :-)
Og ja, undskyld igen for ikke at have blogget så meget. Håber I kan bære over med mig :-)

-Har I nogensinde vundet noget? 
Fortsat god søndag!
-Kys.

5 kommentarer:

  1. Har engang vundet en fiskestang... :-)

    Hilsen
    http://eventyrtid.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig. Sidst jeg vandt noget vandt jeg et års forbrug af kondomer, men jeg solgte dem og fik nogle gode penge ud af det ;-)

    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, fed gave! men alligevel, hvem kan nå at bruge så mange?
      Dejligt, at du fandt en anden løsning og fik noget godt ud af det :-)

      Slet
  3. Jeg har aldrig vundet noget, faktisk. Øv, hehe!
    Har sat mig som fast læser på din blog,
    håber du vil kigge forbi min blog og gøre det samme?
    www.princessofcph.blogspot.dk
    Kram, Rosa <3.

    SvarSlet