19.12.12

AP.

Så er det i morgen det går løs, jeg skal have min AP-eksamen. AP er en forkortelse for faget almensprogforståelse i gymnasiet.
Jeg kan selv godt lide AP og synes forløbet har været godt, men jeg er bare ikke et eksamens menneske. Bumbum, så jeg har absolut ikke lyst skal at sidde med en afgørende test, hvor der både er en grammatisk del og en latin del. Latin delen bliver værst..

I dag har jeg helt nøgne negle, dog med et lag blank neglelak for at give dem glans. :-)
Det er ikke de bedste billeder, da de er taget med mit webcam, undskyld.

 Vaniljekrans.. MUMS!
Ringe: Den lille har jeg selv lavet og den store er købt i Bruxelles. 

Meget kort indlæg, men jeg bliver nødt til at læse lidt op på de forskellige ting, der skal huskes til i morgen.

Hyg jer!
Kys.

Tjek min Tumblr.

19 kommentarer:

  1. Jeg har en ny giveaway på min blog, hvor jeg sammen med Morfars Moustache udlodder et gavekort på 200 kr. til deres online shop. Jeg håber du vil deltage! :-)
    http://www.rikkesunds.blogspot.dk/2012/12/giveaway-morfars-moustache.html

    Knus

    SvarSlet
  2. Held og lykke, husker godt AP fra min gymnasietid, det var ikke lige min favorit (:

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det gik helt fint med prøven :-)

      Slet
  3. Du har en rigtig fed blog! :-)
    håber at det gik godt til AP - husker det selv, og det var skam ikke sjovt!
    håber at du vil tjekke min ud også! :-)
    //bynanasoerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det gik faktisk helt okay til prøven. :)
      Og selvfølgelig vil jeg tjekke din blog. :)

      Slet
  4. Super flotte ringe! Og en god blog! xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er jeg glad for, at du synes :-)

      Slet
  5. Den store ring er så flot :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for du synes :)

      Slet
  6. cool blog du hat bliv ved med det du laver

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og det skal jeg nok :)

      Slet
  7. Lækker, lækker blog!
    Jeg har en meget kreativ blog bla med billeder af mine tegninger.
    http://leadahlkirkegaard.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg kigger på din. :)

      Slet
  8. Hvad har du lavet din ring af ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er noget ''sølvtråd'' som min efterskole har, som vi så kunnne lave ringe af. Har desværre ikke nærmere detaljer.

      Slet
  9. Hej:-) jeg har ligenu en give-away igang på bloggen - måske det vækker din interesse? http://fudjan.com/2013/01/give-away-3/
    Kærligst,
    Fudjan

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kigger på den og ser om det er. :)

      Slet
  10. you have a really nice blog!
    follow u hope u follow me back
    kisses
    http://dianadmoda.blogspot.com.es

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, I really appreciate that. :)
      Your's look great too!

      Slet