1.12.12

1. december!

Yeeey, så blev de endelig 1. december. Nøj, hvor har jeg glædet mig! Bare ordet december gør mig helt i julehumør.
Jeg har haft en rigtig dejlig 1. december og er sikker på, at alle andre dage i måneden også nok skal blive gode! :D
Det har været en super lækker dag fordi jeg bare haft sovet længe sammen med en veninde og derefter bare hygget med julepynt og julemusik. 
Da jeg kom hjem åbnede jeg min Kinder-julekalender, for det er jeg ikke for gammel til endnu! Julestemningen er over mig, og jeg er så glad fordi der kun er 23 dage til juleaften! :-)

 Julekalenderen. 
 Tættere på..
 Den lille snemand fra lågen.
 Uden tøj?
Den lille snemand blev hurtigt spist.

Jeg håber i har haft en fantastisk 1. december og at I nyder julestemningen!
-Kys

2 kommentarer:

  1. Jeg er også i det vildeste julehumør! :-) He he.

    Knus!
    rikkesunds.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig dejligt! :)

      Slet