22.11.12

Weekender, love them!

Jeg elsker virkelig weekender!
Sidste weekend var der Muler fest med temaet maskebal, og der var vildt hyggelig. Vi var en gruppe piger, som tog hjem til en fra klassen, og gjorde os klar, og smuttede derefter videre til forfest hos en anden fra klassen. Da det blev tid til at tage hen til skolen, gjorde vi det. Nogle cyklede og andre gik.
På Mulernes Legatskole har der allerede været 2 fester, men til ingen af de to, har det været i orden at tage en ven med. Det måtte man til gengæld gerne til denne fest, og det var super hyggeligt, og lidt fedt med fremmede mennesker. :-)
Da temaet jo var maskebal, skulle man have maske på, og der var faktisk rigtig mange med masker. Og det var rigtig flotte masker oven i købet, men nogle af den røg af i aftnens vildskab, også min. Jeg gav den til min søster. :-)
Vi alle dansede, snakkede og hyggede. Sådan er det altid til Muler fester, og det er en af de ting, der er det fede, ved at være en Muler.
Nu er det jo weekend i morgen igen, og nej det bliver ikke en stille og rolig weekend, som jeg ellers også holder meget af. Jeg skal nemlig på hyttetur med min klasse og jeg glææææder mig! Vi skal bare hygge og hygge mere! Det bliver virkelig fedt :-) Vi glæder os allesammen så meget!
Vi har lejet en spejderhytte og overnatter så fra fredag til søndag. Vi skal se film, spise, feste, synge og danse. Og der er intet internet, så det bliver fedt at bare være sammen med hinanden døgnet rundt.

Har i været på hyttetur fornyligt?
-Kys

Billeder fra maskebal(undskyld kvaliteten):
 Mig, Emilie og Isabella
 Albert og Marie
Marias friend og Maria

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder :-)

    Jeg har en giveaway kørende, som jeg håber, du vil deltage i :-)
    http://www.sofiescloset.dk/2012/11/firmoo-giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og jeg kigger på din giveaway :)

      Slet