3.11.12

Kom jul, kom sne, kom gaver.

Nu er der lidt mindre end en måned til 1. december og ikke mere end 50 dage til juleaften. Jeg absolut elsker jul. Det er den hyggeligste måned i året, hvor alle mennesker er både glade, stressede og sure, men på den gode måde. Der kommer til at ligge sne på vejene, alt vil blive vådt og sjasket. Man kan gøre som da man var barn og gå ud og lege i sneen, det bliver man vel aldrig for gammel til? Eller også kan man sidde indenfor med kakao, julegodter og en hyggelig film, under et dejligt tæppe. Også maden er fantastisk, og farverne, julefarver.. jaaah :)
Jeg kan slet ikke vente til at der bliver jul! -Juleshopping, glade mennesker og stemningen der er overalt. Glæder mig SÅ meget!!! :) Og ja, jeg har taget forskud på glæderne...
Jeg har i dag holdt weekend, sådan virkelig weekend, hvor jeg ikke har lavet noget som helst, andet end at slappe af og lakeret negle. Jeg har lavet dem helt enkle og lidt julede. :) Ikke nok med at jeg har lavet julede negle, fik jeg også risengrød til aftensmad, hvilket er en af mine livretter. MUMS!



Instragram billede (follow: Signemehl)
 Jul, jul, jul. Og så alligevel bare fransk manicure. :)
 Lidt sjusket, er ikke helt professionel. :) 
Nail polish. 
Risengrød! MUM.

Jeg håber i har haft en god dag, får en god aften og glæder jer til jul! :)
Nu er det Voice-tid.
-Kys.

5 kommentarer:

  1. Fine negle du har laver dig :-)
    Det ville være skønt, hvis du gad kigge forbi min blog hvor der er fyldt med kreative indlæg, tegninger og hjemmesyede ting og sager :-)
    http://leadahlkirkegaard.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er jeg glad for at du synes. Og selvfølgelig vil jeg kigge forbi din blog. :-)

      Slet
  2. Ok fed blog, vil du tjekke min og bare smide en kommentar? ;-)
    Følger dig forresten fremover.


    - http://amazingtyping.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og selvfølgelig vil jeg det. Og tak igen :)

      Slet
  3. super fine negle!
    har en give away igang på min blog som du meget gerne må deltage i http://the-day--dreamer.blogspot.dk/2012/11/giveaway.html

    SvarSlet