14.11.12

Mmmmh..

Wow. Bare wow.
Jeg har en super lækker uge, selvom det også er en lidt stresset uge, er den bare mega fed!
Opremser lige lidt af hvad der er sket og skal ske:
Mandag: NV eksamen. Nervøs var jeg selvfølgelig, det ligger bare til mig at blive nervøs, når det er sådan noget, men det var også fedt. Nu når jeg har været til eksamen er jeg færdig med at have NV.  -Doooone! yes! Det er virkelig dejligt. :) Jeg lagde afslappet ud med at står op kl. 9, det er virkelig sent for mig at stå op på en hverdag, normalt er klokken 5:00-5:30, så det var jo dejligt først at stå op kl. 9!
Tirsdag: Havde min klasse tidligt fri. Så pigerne og jeg tog på Mamma's i Odense og spiste billig pizza og senere på McD og købte is. Det var vildt hyggeligt. Og i gymnasiet havde vi ikke haft andet end nogle timer der var hyggelige. Vi så f.eks. film i engelsk og lavede ler mennesker i billedkunst. Gotta love life!
I dag: Jeg har fået afleveret min matematik aflevering, og der er ikke så mange lektier til i morgen, så jeg slapper bare af! :)
Torsdag: Alt kan ske!
Fredag: Mulerfest! YES. Med temaet maskebal, så skal have lavet mig en maske, ellers låner jeg en af min søster. Det kommer desværre lidt an på hvad jeg tager på, og det ved jeg uheldigvis ikke endnu. Det er også første fest, hvor venner udefra må komme med. Nye mennesker, ja tak! :)

Det er så hvad jeg lige har planlagt indtil videre og hvad der også er sket.
Jeg håber i har en super fed uge! 
-Kys

Billeder fra pigehygge (undskyld den dårlige kvalitet):
 MAMMA'S
 Marie og Maria
Nogle af de søde piger.
Is på McD.

2 kommentarer:

  1. Jeg er bare herre lækker her manner, smil lidt større Maria :-) Søøde Signe, god blog - hihi (y)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du ser da mega skøn du! :)
      Og tak og i lige måde smilende Maria :D

      Slet