26.9.12

En helt normal onsdag aften.

Tid til et indlæg!!
For et stykke tid siden (ca. 1 uge), så jeg en video af AndreasChoice på youtube, hvor hun lavede en ny ''version'' af sine smykker. Det har jeg gjort med min cykelnøgle, og er rimelig tilfreds. Blev lidt inspireret af Galaxy temaet, som jeg har set rundt omkring på youtube også. Den er ikke helt så Galaxy, men, men.. :)


Senere lavede jeg et par negle, inspireret af min nøgle. Det er gjort med 'Ombre' stilen, hvor man ''dupper'' indtil man synes det er flot. Jeg synes virkelig det er en fed måde at få super flotte negle på. 


I dag har jeg bare helt enkle og elegante bordeaux/vin røde negle, med lidt glitter i.
Gule fingre pga. lyset

Nu er det blevet lektie og senge tid. 
Kys herfra :)

Instagram: SigneMehl

Ingen kommentarer:

Send en kommentar