19.8.13

Back to school!

Hey guys!
Så er skolen efterhånden startet igen for alle, jeg startede selv onsdag d. 14 august. Det er kun (næsten) en uge siden og jeg er allerede vildt træt, men vi må kæmpe. Lektierne hober sig op og motivationen er lav, men jeg har nu alligevel fundet et hyggeligt hjørne i min seng i dag, hvor jeg kan få læst de 17 sider fagstof, der skal læses, deriblandt er der både Ng (Naturgeografi), engelsk og dansk.

Jeg udskyder lige layout prøvelsen, da jeg ikke synes, at jeg har evigheder til at mikse og bikse noget sammen. Jeg undskylder meget.

I får lige et par billeder fra de sidste par dage og ferien :) :)

 Danmark - Verdenskortet ved Klejtrup sø ||  Vandmelon is, ikke just min nye favorit.
 Jaaaa mere iiiiiis! :) 
Billede fra idag, Tumblr, Ng og appelsinjucie. Bruger alt for meget tid på Tumblr ;)

Seeeees, kys! Sov godt ;)

//Began in school last Wednesday day, it's already hard. My layout will be delayed, because I don't feel like I have time to make it. Kiss//


1 kommentar: