18.5.13

Premium no. 1 mascara!!!

Heeey piger (og drenge)
Så er der en ny marscara i hus.
Denne gang er det Premium no. 1 fra Aceofface, som er ankommet og jeg er allerede blevet rigtig glad for den. Den er som mine tidligere modtaget produkter  fra Aceofface (Celebration og Kohl) let anvendelig og super nem at fjerne, hvilket er en vigtig ting for mig.


På mine vipper ser den sådan ud. Jeg bruger den kun på de øverste, da børsten er meget stor, i forhold til mine vipper under øjet.



Jeg er sikker på I kan lide den, hvis I køber den! Just go for it!
Den er forresten egnet til lange og tynde vipper, hvor den giver op til 8 gange så meget volume :)

Håber I nyder den varme forårs dag! kyyyys
-Tak til lille grøn racerkøre ;)

//New great mascara from Aceofface, love it. Giving volume to long and thin lashes!//

2 kommentarer:

  1. Har også prøvet denne mascara, og synes også den er rigtig god :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor godt! Jeg bruger den altid nu, den er bare så god! :-)

      Slet