17.3.13

Ace of Face - Celebration

Hej people out there!
Så er det blevet tid til en lille opdatering og en lille anmeldelse.
Som I kan se, er der ikke meget aktivitet på bloggen, men fremover vil der, i ihvertfald hver måned, komme et indlæg eller to.
Der er ikke sket meget nyt i min hverdag, men grunden til at der ihvertfald vil komme ét indlæg hver måned, er at jeg har meldt mig til at blive testperson for et mærke kaldet Ace of Face. Jeg vil hver måned modtage og teste et nyt produkt og skrive om det. Wuhu, det bliver mega fedt, for deres produkter ser rigtig gode ud!

Ace of Face's produkter passer til alle, da der både er en mascara til hende med korte øjenvipper og hende med lange. De producerer ikke kun mascara, men også eyeliner og care produkter.
Jeg har denne gang modtaget mascaraen Celebration Volume & Curly og testet den et par dage. På Ace of Face's hjemmeside kan man læse om de forskellige produkter, og der står bl.a. at denne mascara vil give volume og længe. Og det gør den, der kommer meget fokus på ens øjne, når man bruger den og den vil være virkelig lækker til fest brug, fordi den netop sætter øjnene i fokus og giver et flirtendeblik.
Som sagt er mascaraen lækker, fordi den er god til fest, men også fordi den er super easy at fjerne, hvilket er virkelig behageligt. Med nogle af mine andre mascara skal jeg altid stå og nærmest gnubbe for at få den af, men Celebration fjernes let.
Og ikke nok med at den er nem at påføre og fjerne igen, så er det også en af de gode mascaraer, som jeg vil bruge fremover, da den indeholder mineraler og palmeolie med E-vitaminer. Mineralerne og olien gør, at vipperne kan bevare deres naturlige fugt, og det er en af de ting jeg sætter pris på, da vippernes naturlige fugt er vejen til de flotte vipper. Så lad dem aldrig tørre ud for så kan de knække!
Alt i alt har jeg haft en god oplevelse med mascaraen, og jeg synes I skal tjekke deres hjemmeside ud og få set på deres produkter! :)

På dette billede har jeg godt nok mascaraen Long Lash fra Maybelline på, fordi det er den jeg bruger til dagligt, men jeg har også Celebration på. Jeg har taget Celebration på spidserne, for lige at give lidt ekstra til hverdags looket.
Ace of Face - Celebration
En fin silikonebørste.
 Close up på børsten.
Til venstre er min nye party-mascara og til højre min hverdags.

Tak til Ace og Face fordi de laver lækre produkter og jeg ser frem til at anmelde flere.
Jeg håber i læsere vil nyde de fremtidige indlæg og ikke mindst dette.
Og se så at få kigget på Ace og Face's hjemmeside og produkter! -aceofface.dk
Kys herfra og godnat :)


// Just tested this new mascara, it's really great. From now on I'll be blogging every month and writing about a new product. Lots of kisses //

4 kommentarer:

  1. Mascaraen ser god ud ;)

    Mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er virkelig fin :)

      Slet
  2. Du har utrolig flotte øjne! :) Fed blog ;)

    http://freephotographersdk.blogspot.dk/

    SvarSlet